V dnešní uspěchané době jsme neustále zahlceni nepřetržitým tokem informací a reklamou, která nás obklopuje ze všech stran. Představte si svůj běžný den… Od chvíle, kdy se probudíme a sáhneme po mobilním telefonu, nás reklama provází prakticky celý den. Na mobilních telefonech, v rádiu či v televizi, na kterou se díváme u snídaně, až po venkovní...

Blog
Blog
Marketing je rychle měnící se dynamická oblast, ve které je důležité držet krok s nejnovějšími trendy a inovacemi, abyste zůstali konkurenceschopní. Pokud víte, co se děje na trhu a jaké jsou současné trendy, můžete se lehce se svou značkou dostat o krok kupředu. Nové trendy s sebou přináší mnoho výzev, ale také mnoho příležitostí pro ty, kteří...
Jednou z klíčových věcí u každé značky je správné definování cílové skupiny zákazníků. Není to důležité jen pro úspěch značky, ale také celé firmy. Od poznání cílových zákazníků totiž vychází naprosto vše: co budete komunikovat, jakou formou, v jakých marketingových kanálech, s kým apod. Odvíjí se od toho marketingová strategie značky, zaměření a...
12 kroků k úspěšné marketingové strategii
Rok 2024 nastane každým okamžikem – už jste přemýšleli nad plány pro příští rok? Ve velkých společnostech se marketingové strategie a plány pro nadcházející rok připravují většinou už kolem října. Pokud ještě plány ani strategii nemáte, nic se neděje. S novým rokem se otevírá pomyslný prázdný list papíru. Je to skvělá startovací čára. Tak proč...
Konec roku jako příležitost k sebereflexi
Také máte ten pocit, že týdny a měsíce ubíhají čím dál rychleji? Nastal konec roku. Je to okamžik, ve kterém se nám naskýtá ideální příležitost k tomu zpomalit, poohlédnout se zpět a ocenit cestu, kterou jsme za posledních 12 měsíců ušli. Je to čas pro reflexi a pro hlubší zamyšlení se nad tím, co nám udělalo radost, co nás...
Jak začít s budováním povědomí u značky
Ve své praxi se setkávám s různými typy firem a značek. Od čerstvě založených, menších, středních až po velké. Každá značka řeší často otázku, jak získat nebo zvýšit povědomí. Podle své velikosti a aktuálních potřeb ji však potřebuje řešit jiným způsobem.
aneb malé gesto, které může udělat velký rozdíl